måndag 4 februari 2008

Vattentäta skott

al-Qaida Norrort avslöjar: Vi får klä skott för 2008.
Sent i denna månad uppkommer en extra dag. Många medier beskyller al-Qaida Norrort för inblandning i denna tidsförskjutning, något som får al-Qaida Norrorts tidstekniske expert att gå i taket:
- Berätta gärna för mig om den stora fina världen. Berätta om IT-satsningar och nya flygplansmodeller. Men berätta inte för mig om att det är skottår. Jag har sett det. Jag har växt upp i det växt upp i det. Jag hatar det.
al-Qaida Norrorts talesman i motståndsfrågor kommenterar:
- Denna tumör på februaris annars relativt karga struktur ger anledning till motangrepp. al-Qaida Norrort inför skottpeng, så att var och en kan komma fram till en individuell placering av vardagspusslets nya bit.

Inga kommentarer: